Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb marketingové
agentury
(dále jen “VOP”)
Dobroš s.r.o., IČO: 053 31 650, se sídlem
Londýnská 2209/58, Vinohrady, 120 00 Praha 2, zapsaná v obchodním
rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 262053, za
kterou jedná Lukáš Dobrovolný, jednatel (dále jen „
Poskytovatel“)
Tyto VOP jsou určené pro zákazníky Poskytovatele, kterým jsou
poskytovány naše služby marketingové agentury (dále jen “
Klient”). Pokud není ujednáno v Objednávce něco
odlišného, budou se během naší spolupráce uplatňovat tyto VOP.
Mezi Vámi a Poskytovatelem byla uzavřena uzavřena
smlouva o spolupráci (dále jen “
Smlouva”),
na základě které jsou poskytovány služby marketingové agentury
. K uzavření smlouvy mezi námi došlo akceptací naší nabídky
(Objednávky). K Objednávce jsou Poskytovatelem vždy přiloženy tyto VOP.
Přijetím Objednávky potvrzujete, že jste si VOP přečetl, seznámil se s
jejich obsahem, rozumíte obsahu VOP a souhlasíte s nimi.
POJMY A DEFINICE
Pokud není Objednávkou anebo VOP dále uvedeno či jednoznačně nevyplývá
jinak, jsou pojmy psané s velkým písmenem v Objednávce nebo ve VOP
používány v jednotném i množném čísle v následujících významech:
AutZ je zákon č. 121/2000 Sb. autorský zákon, ve znění
pozdějších předpisů;
Databáze je seznam nebo seznamy elektronických kontaktů
pro elektronickou poštu (e-mailové adresy) zákazníků nebo jiných osob v
adresáři Klienta, jakož i další související osobní údaje a informace o
zákaznících Klienta, které svěří Poskytovateli;
Dílo je autorské dílo ve smyslu § 2 a násl. AutZ,
výsledek tvůrčí činnosti Poskytovatele, které může být součástí Služeb
podle Smlouvy;
Duševní vlastnictví je zejména Dílo, tj. autorské dílo
způsobilé autorskoprávní ochrany podle AutZ, stejně jako jakýkoliv
průmyslový vzor způsobilý k registraci podle příslušných právních
předpisů, nebo know-how či obchodní tajemství a jakékoliv jiné právo
duševního vlastnictví nebo průmyslové právo podle českého práva nebo
jiného příslušného právního řádu, pokud vzniklo (i přede dnem účinnosti
Smlouvy) nebo vznikne v souvislosti s poskytováním Služeb, zejména pokud
je Poskytovatel vytvořil nebo vytvoří (společně s jinými autory) v rámci
poskytování Služeb;
Důvěrné informace je jakákoliv informace obchodní
povahy, se kterou se Poskytovatel seznámí v souvislosti s plněním
Smlouvy, zejména cenová politika, marketingové a obchodní strategie;
informace o obchodních vztazích, zákaznících Klienta; současně se může
jednat o jakékoliv informace, které tvoří obchodní tajemství a know-how
Klienta a/nebo Poskytovatele;
Objednávka je nabídka Poskytovatele učiněná Klientovi,
kde je definován rozsah a obsah služeb Poskytovatele;
ObčZ je zákon č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů;
Období je pro účely Smlouvy kalendářní měsíc;
Odměna je souhrnné označení pro finanční vyrovnání
poskytované Klientem za poskytování Služeb, které jsou předmětem
Smlouvy;
Služba je komplexní marketingová činnost spočívající
zejména v poradenské a konzultantské službě poskytované řádně a
svědomitě Poskytovatelem zejména v souvislosti se správou sociálních
sítí, správou PPC kampaní, správou výkonnostních kanálů, správou
affiliate programů, s kreativním řešením e-mail a online marketingu,
copywriting a jiných činností podle pokynů Klienta, včetně tvorby Díla,
školení a focení, a to vše v rozsahu a v povaze určené v Objednávce;
Smlouva je vztah mezi Klientem a Poskytovatelem, která
je uzavřena přijetím Objednávky, jejím obsahem je poskytování služeb
marketingové agentury;
Smluvní strany je společné označení pro Klienta a
Poskytovatele, někdy může dojít k použití v jednotném čísle Smluvní
strana.
Vícepráce jsou Služby, které nevyplývají z Objednávky
a/nebo nezbytnost jejich poskytnutí vyplyne v průběhu spolupráce,
zejména (nikoliv však výlučně) z důvodu nekompletnosti podkladů
získaných od Klienta. Za vícepráce jsou rovněž považovány veškeré Služby
poskytnuté nad sjednanou časovou dotaci za Období.
-
UZAVŘENÍ SMLOUVY A SLUŽBY
-
Uzavření Smlouvy. Na základě Klientem učiněné
poptávky, vypracoval a nabídnul Poskytovatel Objednávku, kterou
Klient přijal a/nebo se následně Smluvní strany dohodly na úpravě
Objednávky, která byla Klientem přijata. Mezi Smluvními stranami
byl uzavřen závazkový vztah, jehož obsahem bude poskytování Služeb
marketingové agentury podle Objednávky a těchto VOP.
-
Forma uzavření Smlouvy. Smluvní strany se
dohodly, že Smlouva může být uzavřena elektronickými komunikačními
prostředky na dálku, případně prostřednictvím aplikace určené k
podpisu Smlouvy.
-
Rozsah Služeb. Rozsah a popis Služeb, které bude
Poskytovatel poskytovat Odběratelovi je uveden v Objednávce a může
být dále rozšířen na základě dohody Smluvních stran.
-
Změna rozsahu Služeb. Rozsah Služeb vymezený v
Objednávce může být rozšířen o další Služby na základě dohody mezi
Smluvními stranami prostřednictvím jednotlivé objednávky učiněné
e-mailem, nástrojem projektového řízení nebo ústně či telefonicky.
-
Vymezení víceprací. Rozsah Služeb, které
nevyplývají z Objednávky, zejména na základě dalších požadavků a
pokynů Odběratele jsou považovány za vícepráce. Pokud se Smluvní
strany nedohodnou jinak, jsou vícepráce zpoplatněny hodinovou
sazbou podle článku 3.2 těchto VOP.
-
ZÁVAZKY SMLUVNÍCH STRAN A REŽIM PRO ŘÁDNÉ POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
-
Odborná péče Poskytovatele. Služby jsou řádně a
svědomitě poskytovány Poskytovatelem jménem a na účet Klienta,
výhradně ve prospěch Klienta.
-
Závazek dbát dobrého jména Klienta. Poskytovatel
se při poskytování Služeb marketingové agentury zavazuje dbát
dobrého jména Klienta.
-
Informační povinnost Klienta. Klient je povinen
včasně a přesně informovat Poskytovatele o všech skutečnostech
podstatných pro účinné poskytování Služeb a odpovídá za správnost
a úplnost poskytnutých podkladů.
-
Součinnost Klienta. Klient je povinen poskytovat
Poskytovateli veškerou potřebnou součinnost k účinnému a
hospodárnému poskytování Služeb. V případě, že Klient neposkytne
nezbytnou součinnost k plnění Poskytovatele dle Smlouvy
(například: ani po opakované výzvě nekomunikuje nebo nedodává
informace nutné k zhotovení předmětu plnění dle Smlouvy), je
Poskytovatel oprávněn poskytnout Službu jen v tom rozsahu, ke
kterému mu byla součinnost poskytnuta, přičemž takto částečně
poskytnuté plnění se má pro účely Smlouvy za řádné plnění v plném
rozsahu a Klient je povinen zaplatit za takto poskytnuté plnění
(byť částečné z důvodu absence dostatečné součinnosti ze strany
Klienta) Odměnu v plné výši dle Smlouvy tak, jako by bylo plněno v
plném rozsahu a řádně bez omezení. Pro vyloučení všech pochybností
Smluvní strany sjednávají, že o dobu prodlení Klienta s
poskytnutím součinnosti dle tohoto odstavce se prodlužuje doba
sjednaná pro poskytnutí Služby / vytvoření Díla Poskytovatelem.
-
Závazek a povinnosti Poskytovatele. Poskytovatel
je povinen se při poskytování Služeb řídit pokyny a zadáním, které
obdržel od Klienta a/nebo které jsou v souladu s Klientem předem
písemně odsouhlasenou marketingovou strategií / měsíčním
marketingovým plánem atp. Tyto pokyny a zadání mohou mít jak ústní
tak i písemnou formu. Pokyny, objednávku Služeb (pokyn či zadání,
obsahující rozsah zadaných a poskytovaných Služeb) lze učinit také
prostřednictvím nástrojů projektového řízení, do kterých udělí
Klient Poskytovateli přístup.
-
Vázanost pokyny Klienta a povinnost Klienta upozornit na
nevhodný pokyn.
Poskytovatel je vázán požadavky Klienta obsaženými v pokynech,
zadání a/nebo objednávkách i v další komunikaci. Poskytovatel je
však povinen Klienta bez zbytečného odkladu upozornit, pokud by
jeho požadavky a pokyny byly z jakéhokoli důvodu nevhodné,
neúplné, nepřesné či nedostatečné apod., a je povinen navrhnout
Klientovi alternativní, pokud možno optimální řešení.
-
Osoby oprávněné za Klienta dávat pokyny a zadávat dílčí úkoly.
Klient bez zbytečného odkladu po uzavření Smlouvy ve znění těchto
VOP sdělí písemně Poskytovateli osoby oprávněné za Klienta dávat
pokyny, zadání či činit objednávky týkající se obsahu a rozsahu
poskytnutých Služeb.
-
Úkoly zadané jinou osobou. Úkoly zadané jinou
osobou, než je uvedena v čl. 3.5. VOP, je Poskytovatel oprávněn
plnit, jen je-li zřejmé, že nelze včas opatřit souhlas oprávněné
osoby a že hrozí nebezpečí z prodlení. V takovém případě oznámí
Poskytovatel tuto skutečnost bez zbytečného odkladu osobě uvedené
v čl. 3.5 těchto VOP.
-
Osoby oprávněné přijímat pokyny a zadání Klienta.
Osoby oprávněné za Poskytovatele přijímat zadání a pokyny Klienta
jsou:
-
Lukáš Dobrovolný
telefon: +420 777 155 629
e-mail: lukas@dobros.cz
-
Markéta Mohoritová
telefon: +420 605 527 527
e-mail: marketa@kopici.cz
a případně další osoby, jejichž jména a kontaktní údaje
Poskytovatel písemně oznámí Klientovi spolu se sdělením rozsahu
jejich oprávnění k tomu jednat za Poskytovatele.
-
Změna kontaktních údajů. Smluvní strany se
zavazují, že v případě změny své doručovací adresy, e-mailové
adresy nebo jakýchkoliv jiných identifikačních údajů budou o této
změně druhou Smluvní stranu informovat nejpozději do tří (3)
pracovních dnů prostřednictvím e-mailu uvedeného v záhlaví
Smlouvy.
-
Konec Období a vznik Odměny. Nejpozději na konci
příslušného Období, ve kterém jsou Služby poskytovány, sdělí
Poskytovatel Klientovi krátký souhrn, kde bude uveden rozsah
poskytnutých Služeb. Za řádně poskytované Služby, včetně
případného dodání Díla, se považují takové Služby a Dílo, které
vyhovují účelu spolupráce. Poskytovateli vzniká právo na Odměnu na
konci Období.
-
Vady Služeb. Pokud Klient identifikuje vady ve
sjednaných Službách, případně identifikuje, že Služby nebyly
dodány v objednaném rozsahu, oznámí to Klient e-mailem
Poskytovateli, a to ve lhůtě sedmi (7) dnů od ne/obdržení
chybějících/vadných Služeb. Poskytovatel je povinen bezodkladně
zjednat nápravu. Pokud není náprava zjednána ani do třiceti (30)
dnů od oznámení vady Služeb, má Klient nárok slevu z již uhrazené
Odměny, tak aby Odměna odpovídala rozsahu bezvadně dodaných
Služeb. Sleva bude poskytnuta v nejbližším fakturačním Období.
-
Odvádění spolupracovníků. Klient se zavazuje, že
po dobu trvání Smlouvy a jednoho roku po jejím skončení nebude od
Poskytovatele přímo nebo prostřednictvím třetí osoby jakýmkoliv
způsobem odvádět či odlákávat zaměstnance a/nebo spolupracovníky
Poskytovatele, zejména poskytovat informace a reference o nich
jinému subjektu za účelem zaměstnání nebo uzavření obdobného
smluvního vztahu, předkládat vlastní nebo cizí nabídky práce nebo
poptávky služeb, nebo jinak působit na zaměstnance a/nebo
spolupracovníky, aby ukončili smluvní vztah s Poskytovatelem. V
opačném případě je Klient povinen k úhradě smluvní pokuty ve výši
300 000,- Kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) za každý
jednotlivý případ porušení. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě
sedmi (7) dnů od obdržení výzvy k její úhradě.
-
ODMĚNA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
-
Odměna. Odměna byla sjednána jako sazba za
kompletní poskytování Služeb specifikovaných v Objednávce za
Období. Odměna za poskytování Služeb bude sjednána v Objednávce.
-
Odměna za vícepráce. V případě provedení
víceprací je Odměna sjednána jako hodinová sazba ve výši dle
aktuálního ceníku Poskytovatele. Pro vyloučení všech pochybností
Smluvní strany sjednávají, že Odměna za vícepráce se vztahuje i na
Služby poskytnuté Poskytovatelem nad odhadovaný rámec a časovou
dotaci na Období, pokud nutnost vykonání Služeb vznikla v přímé
souvislosti s neposkytnutím kompletních informací Klientem dle čl.
2.3. těchto VOP.
-
Záloha na Odměnu. Poskytovatel je oprávněn
požadovat po Klientovi uhrazení přiměřené zálohy na Odměnu za
Služby, a to až do výše 50 % Odměny. Poskytovatel vystaví
Klientovi zálohovou fakturu se splatností pěti (5) dnů.
Poskytovatel nemá povinnost se započetím poskytování Služeb před
úhradou zálohy na Odměnu.
-
Uhrazení Odměny. Odměna bude hrazena na základě
souhrnu poskytovaných Služeb podle Objednávky a těchto VOP, který
bude na konci Období zaslán Poskytovatelem. Poskytovatel současně
se zaslaným přehledem poskytovaných Služeb vystaví Klientovi
fakturu se splatností čtrnáct (14) dnů.
-
Chybně vystavená faktura. V případě, že je
faktura vystavena chybně, zejména tedy bez požadovaných
náležitostí či na jinou částku, než na jakou vznikl Poskytovateli
nárok, je Klient oprávněn toto oznámit Poskytovateli ve lhůtě
splatnosti faktury.
-
Včasná úhrada Odměny. Úhrada Odměny je provedena
včas, je-li v den splatnosti podle faktury Odměna připsána na účet
Poskytovatele.
-
Vadně poskytnuté Služby. Smluvní strany se
dohodly, že pokud nastane spor o to, zda a jaká část Služeb byla
poskytnuta vadně, budou se snažit najít smírné řešení během
následujících sedmi (7) dnů od sdělení výhrady k danému souhrnu
poskytnutých Služeb podle článku 2.12. VOP. Spor o to, zda byla
část Služeb poskytnuta řádně, nemá vliv na vznik práva na Odměnu
Poskytovatele.
-
Smluvní pokuta v případě prodlení. V případě
prodlení Klienta s úhradou Odměny podle řádně vystavené faktury
Poskytovatele na základě poskytnutých Služeb má Poskytovatel právo
požadovat po Klientovi za každý jednotlivý případ prodlení s
úhradou Odměny smluvní pokutu ve výši 0,1 % z nezaplacené Odměny
nebo její části za každý započatý den prodlení s úhradou Odměny až
do jejího zaplacení. Smluvní pokuta je splatná bezodkladně od té
doby, kdy k prodlení s úhradou Odměny ze strany Klienta došlo.
-
UJEDNÁNÍ O DUŠEVNÍM VLASTNICTVÍ
-
Konzultace Díla. Pokud je součástí poskytovaných
služeb také Dílo, je Poskytovatel povinen na žádost Klienta
předložit rozpracované Dílo (např. kreativní e-mailovou šablonu) k
připomínkování Klientem.
-
Předání Díla. Poskytovatel bere na vědomí, že
hotové Dílo musí být dokončeno a předáno Klientovi v souladu se
zadáním řádně a včas. Předáním Díla se rozumí jeho předání ve
sjednaném formátu, není-li sjednán ve formátu určeném Klientem (u
grafických návrhů, textů).
-
Ujednání týkající se Duševního vlastnictví. Pokud
v souvislosti s vytvořením Díla na základě této Smlouvy, resp.
Objednávky ve znění VOP, bude vytvořen jakýkoliv předmět práv
Duševního vlastnictví nebo obdobných práv, všechna práva Duševního
vlastnictví náleží automaticky v plném rozsahu povoleném rozhodným
právem Klientovi. Poskytovatel souhlasí s tím, že Klient je
oprávněn plně vykonávat kterékoliv z těchto práv.
-
Postoupení výkonu majetkových práv. V případě, že
jakékoliv právo Duševního vlastnictví nepřejde na Klienta
automaticky podle předchozího článku 4.3. VOP, Poskytovatel tímto
v nejširším rozsahu povoleném rozhodným právem:
-
toto právo postupuje Klientovi a souhlasí s tím, že toto
postoupení provede formou budoucího postoupení; a
-
souhlasí s tím, že toto právo nezcizí a bude jej spravovat ve
prospěch Klienta do té doby, než bude Klientovi postoupeno
podle předchozího článku 4.4.1. VOP.
-
Postoupení výkonu práva. V rozsahu v jakém práva
nepřecházejí na Klienta automaticky podle článku 4.3. VOP nebo
jsou postoupena Klientovi podle článku 4.4. VOP, tímto
Poskytovatel v nejširším rozsahu povoleném rozhodným právem
postupuje Klientovi právo výkonu tohoto práva.
-
Licence. V rozsahu, v jakém práva nepřecházejí na
Klienta automaticky podle článku 4.3. VOP nebo jsou postoupena
Klientovi podle článku 4.4. VOP nebo právo výkonu tohoto práva
není postoupeno podle článku 4.5. VOP, uděluje Poskytovatel
Klientovi výhradní, neomezenou, nezrušitelnou a nevypověditelnou,
celosvětovou a volně převoditelnou licenci na dobu trvání těchto
práv, s právem udělit podlicence ke všem možným způsobům užívání
Duševního vlastnictví, a právo vykonávat tato práva v co nejširším
možném rozsahu.
-
Zbytková klauzule. Za předpokladu, že nebude
aplikován článek 4.3. až 4.6. VOP, mj. nevznikne-li z jakéhokoliv
důvodu Poskytovateli právo výkonu autorských majetkových práv ke
kterékoliv části Duševního vlastnictví, zejména Díla nebo
nebude-li postoupení práva výkonu majetkových práv autorských k
jakékoliv části Duševního vlastnictví, zejména Díla platné,
uděluje Poskytovatel Klientovi k takové části nebo prvku okamžikem
předání Díla množstevně a územně neomezenou licenci ke všem
způsobům užití, a to na dobu trvání autorských majetkových práv.
Klient je oprávněn k užívání Duševnímu vlastnictví zejména Děl
udělovat podlicence nebo postoupit licenci třetí osobě, může je
upravovat, jinak měnit, zpracovávat, spojovat s jinými díly a
jinak zasahovat do osobnostních autorských práv.
-
Způsob užití Duševního vlastnictví. Klient je
oprávněn Duševní vlastnictví užít v původní nebo zpracované či
jinak změněné podobě, samostatně nebo v souboru anebo ve spojení s
jiným dílem či prvky, a to bez nutnosti dodatečného souhlasu
Poskytovatele.
-
Databáze. Součástí poskytovaných Služeb může být
vytvoření Databáze. Smluvní strany prohlašují, že veškerá zvláštní
práva ke všem Databázím náležejí Klientovi jako pořizovateli
databáze. Poskytovatel bere na vědomí, že není oprávněn jakkoliv
vytěžovat nebo zužitkovávat tyto databáze pro jiné účely, než je
plnění této Smlouvy.
-
Subdodavatel. Jsou-li Služby nebo jejich část
poskytovány subdodavatelem, má Poskytovatel povinnost zajistit,
aby Klient nabyl veškerá práva podle části 4 VOP, jako kdyby
Služby poskytoval sám Poskytovatel.
-
Reference. Poskytovatel je oprávněn používat
obchodní firmu, název či jméno Klienta včetně výsledků tvůrčí
činnosti (Dílo) a Služeb poskytovaných Klientovi na základě
Smlouvy pro marketingové účely jako tzv. reference, a to ve všech
druzích propagačních materiálů.
-
POVINNOST MLČENLIVOSTI
-
Mlčenlivost. Smluvní strany se zavazují, že
nezpřístupní ani nepoužijí žádnou Důvěrnou informaci, se kterou se
seznámí v souvislosti s plněním Smlouvy, zejména ji nezpřístupní
ani nepoužije.
-
Výjimky z povinnosti mlčenlivosti. Povinnost
mlčenlivosti se nevztahuje na případy, kdy
-
druhá Smluvní strana udělila předchozí písemný souhlas s
takovým zpřístupněním nebo použitím Důvěrné informace;
-
právní předpis nebo veřejnoprávní orgán stanoví povinnost
zpřístupnit nebo použít Důvěrnou informaci;
-
takové zpřístupnění nebo použití Důvěrné informace je nezbytné
pro realizaci Objednávky;
-
je to podle Smlouvy nebo dohody uzavřené mezi Smluvními
stranami dovoleno.
-
Co nejsou Důvěrné informace. Mezi Důvěrné
informace nepatří žádné informace, které jsou v době jejich
zpřístupnění nebo použití běžně dostupné veřejnosti.
-
Zákaz zpřístupnění informací. Klient se zavazuje,
že nezpřístupní ani nepoužije žádnou informaci týkající se ceny a
případné slevy Poskytovatele na nákup jednotlivých médií,
zajišťované pro Klienta v rámci poskytování Služeb podle této
Smlouvy.
-
Mlčenlivost zaměstnanců a spolupracujících osob.
Smluvní strany jsou povinny zavázat mlčenlivostí z této Smlouvy
všechny zaměstnance a jiné smluvní partnery, kteří přijdou nebo by
mohli přijít s důvěrnými informacemi do styku.
-
Mlčenlivost zaměstnanců a spolupracujících osob.
Smluvní strany jsou povinny zavázat mlčenlivostí z této Smlouvy
všechny zaměstnance a jiné smluvní partnery, kteří přijdou nebo by
mohli přijít s důvěrnými informacemi do styku.
-
OSOBNÍ ÚDAJE
-
Zpracování osobních údajů. Poskytovatel může při
poskytování Služeb zpracovávat pro Klienta určité osobní údaje.
Smluvní strany se zavazují, že při takovém zpracování budou
dodržovat GDPR a příslušná zákonná ustanovení.
-
TRVÁNÍ SMLOUVY
-
Trvání Smlouvy. Tato Smlouva ve znění VOP se
uzavírá na dobu neurčitou.
-
Způsoby ukončení Smlouvy. Smlouva může být
ukončena odstoupením jedné ze Smluvních stran, dohodou obou
Smluvních stran, nebo výpovědí jedné Smluvní strany.
-
Výpověď. Kterákoliv Smluvní strana má právo tuto
Smlouvu vypovědět písemnou výpovědí s výpovědní lhůtou jednoho (1)
měsíce, která počíná běžet prvního dne měsíce následujícího po
měsíci, ve kterém je výpověď doručena druhé Smluvní straně.
-
Právo Poskytovatele odstoupit od Smlouvy.
Poskytovatel má právo od Smlouvy odstoupit v případě, že
-
Klient je v prodlení se zaplacením Odměny nebo jejich částí
delším než jeden (1) měsíc;
-
Klient vstoupí do likvidace nebo bude zjištěn úpadek na jeho
majetek prohlášen konkurs;
-
Klient po dobu delší než jeden (1) měsíc neposkytuje i přes
předchozí výzvu součinnost nutnou k poskytování Služeb;
-
Klient porušil povinnost mlčenlivosti podle části části 5 VOP.
-
Právo Klienta odstoupit od Smlouvy. Klient má
právo od této Smlouvy odstoupit v případě, že
-
Poskytovatel porušil povinnost mlčenlivosti podle části 5 VOP;
-
Poskytovatel vstoupí do likvidace nebo bude zjištěn úpadek na
jeho majetek prohlášen konkurs;
-
Poskytovatel ohrozil nebo dokonce poškodil dobré jméno nebo
pověst Klienta.
-
Účinky odstoupení. Účinky odstoupení od Smlouvy
nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé
Smluvní straně.
-
Trvání závazků i po skončení Smlouvy. Ujednání
Smluvních stran uvedená v části 4 VOP (duševní vlastnictví), části
5 VOP (mlčenlivost), v části 6 VOP (osobní údaje), v části 8 VOP
(vyšší moc) trvají i po skončení Smlouvy. Závazek mlčenlivosti
podle části 5 VOP trvá do uplynutí pěti (5) let ode dne skončení
Smlouvy. Ukončením Smlouvy není dotčen nárok Dodavatele na úhradu
Odměny.
-
VYŠŠÍ MOC
-
Trvání závazků. Smluvní strany nejsou zproštěny
odpovědnosti za nesplnění svých povinností ze Smlouvy ve znění
těchto VOP po dobu trvání vyšší moci.
-
Co je vyšší moc. Za vyšší moc se pro účely
Smlouvy a VOP považuje každá událost nezávislá na vůli Smluvních
stran, která znemožňuje plnění závazku Dodavatele, který vyplývá
ze Smlouvy anebo VOP a který nebylo možné předvídat v době trvání
Smlouvy. Za vyšší moc se považuje zejména přírodní katastrofa,
požár, výbuch, záplavy, zemětřesení, teroristický útok, válka,
stávka nebo jiné události (včetně situací způsobených v důsledku
šíření nemoci COVID-19), které jsou mimo kontrolu Smluvních stran.
-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Rozhodné právo. Smluvní strany se dohodly, že se
tento závazkový vztah bude řídit právním řádem České republiky,
zejména ObčZ a AutZ.
-
Smírné řešení a příslušný soud. V případě
vzniklých sporů se Smluvní strany pokusí najít smírné řešení
společným jednáním. Smluvní strany se dohodly, že veškeré případné
spory, které mohou vzniknout ze Smlouvy nebo v souvislosti se
Smlouvou a těmito VOP, bude řešit soud příslušný pro obvod městské
části Praha 1.
-
Oddělitelnost a salvátorské ujednání. Je-li nebo
stane-li se jakékoliv ustanovení Smlouvy nebo VOP neplatným,
odporovatelným nebo nevynutitelným, nebude to mít vliv na platnost
a vynutitelnost dalších ustanovení Smlouvy nebo těchto VOP, lze-li
toto ustanovení oddělit od Smlouvy anebo VOP jako celku. Smluvní
strany se zavazují, že vyvinou maximální úsilí k nahrazení
chybného ustanovení bezchybným, kdy takovéto nové ustanovení bude
svým obsahem a účinkem co nejvíce podobné neplatnému,
odporovatelnému nebo nevynutitelnému ustanovení.
-
Nahrazení dřívějších dohod. Smlouva ve znění VOP
obsahuje úplnou dohodu Smluvních stran ve věci předmětu Smlouvy a
nahrazuje veškeré ostatní písemné či ústní dohody učiněné ve věci
předmětu Smlouvy.
-
Dodatky a Přílohy. Veškeré změny nebo doplňky
Smlouvy musí být uzavřeny v písemné formě a podepsány oběma
Smluvními stranami. Přílohy, na které se ve VOP odkazuje, tvoří
nedílnou součást VOP.
-
CENÍK SLUŽEB
Ceník na vyžádání zašlu e-mailem, napište mi. lukas@dobros.cz